Helgupdate

Igår var vi hembjudna till Isabelle och Andreas. Vi och familjen Pajnic/Lövdahl. Så mysigt! Supergod hamburgare och smarrig efterrätt. Så kul att få komma hem och se deras fina hem. Shit så fint alltså, retrostil och mjuka färgglada rum. Blev så sugen på färg i stora rummet här hemma, men tror jag är för feg. Älskar att de vågar, "vågar" färg i dagens vitt, vitt, vitt. 
Tack för god mat, trevligt sällskap och husesyn.





Lia och Sixten (var det rätt katt, Isabelle?)


Gosisar

Idag var jag och Lisa i Värnamo på två loppisbesök med småflickorna. Vi fyndade mest till dem. En sjal till mig och resten till Lia. 70kr på 7 saker. Tummen upp på det. Snart ska vi till Lisa med familj på söndagstaco, mysigt!



60kr för allt detta. I love Löppis!!





Vad har du på ♥ ?
Postat av: Nasha

Åh vilka fina loppisfynd, gillar body med cup cakes på! :)

Svar: taack! Ja jag älskar den, har sett den på tradera och där skjuter priserna i höjden oftast, så OM jag blev glad när jag hittade den för 10kr!!
Lisabeth

2014-08-24 @ 23:23:53
URL: http://callmenasha.blogg.se
Postat av: Madde

Alltid lika kul att hänga med er ❤

Svar: Det är ömsesidigt!
Lisabeth

2014-08-28 @ 09:18:30
Postat av: Isa

Tack så mycket för att ni kom!! Och tack för alla snälla ord! Det var jättekul, ni måste komma igen snart :)
Yes, det var Sixten som låg och vakade över de små liven ;)
Kramar

Svar: Ni är värda alla fina ord! Vi kommer gärna snart igen. Kram kram
Lisabeth

2014-08-29 @ 17:36:28
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0