Fredag igen

Nu börjar jag verkligen haja det där som alla snackat om, att tiden bara rinner iväg, att veckor går så snabbt. Nu är det fredag igen och det känns som igår sen sist.

Denna fredag började lite nervöst. Idag var det dags för Lia att få sin första vaccination. Jag var nervös som tusan men såklart fick det jättejättebra. Hon var så duktig, lite gråt och skrik vid sticket sen var hon glad igen. Nu i eftermiddag har hon varit som vanligt, eller som hon varit i veckan, lite mer närhetstörstande. Vill helst inte vara själv, helst vara uppe i famnen och rörelse. Men det är gosigt att gå runt och kramas, dock mår inte rygg och handlederna så bra :-( men det är stryk man får ta. 

Nu sover hon och Fidde och jag har plockat i ordning en hel del här idag, men det går att plocka mer men nu orkar jag inte mer. 

Imorgon kommer Titti, Henke och lille Sixten hit på lite kvällsmat. Sixten föddes drygt två veckor efter Lia och vi föräldrar gick i samma grupp på föräldrautbildningen. Ska bli kul att ses igen allihopa med bebisar. 

Ligger i vårt datarum i gästsängen och lyssnar på podcast samtidigt som jag skriver detta inlägget, men måste pausa hela tiden för jag hör Lia gny i huvudet... Så läskigt. Jag och Madde pratade om det, alltid i duschen hör jag Lia skrika oxå. Helt galet. Självklart är det ju helt tyst (förutom Fiddes snarkningar), ingen liten bebis som låter. Haha.



Lia lyckligt ovetandes vad som skulle ske.



Roligt att hon fick plåster på såren med posten idag. Nya leksaker, en trollspö skallra och en nyckelknippa.


Trevlig helg!!



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Madde

Men jisses vad söt hon är i jackan 😍

2014-04-11 @ 21:50:23
URL: http://trollungen.forme.se
Postat av: Linda

Åh duktiga fina Lia som klarade sprutorna så bra<3

2014-04-12 @ 23:36:29

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0