Gratis babyboxar

 
 
 
Igår och idag har jag varit på ett mission som gick ut på att hämta hem alla babyboxar jag beställt på nätet.
Baby-box från babyproffsen, Baby to be från apoteksgruppen och Välkommen till världen från kronan. Som vi alla vet så är ju gratis alltid gott så självklart måste man ju passa på att få allt man kan ;-) Det är ju inte som i Finland där alla mammor får en låda med allt en bebis behöver under det första året, alltså allt från täcke och kudde till pekbok!! Läste en artikel om det i någon av Vi Föräldrar-tidningarna. Så vad bjöd alla boxar på då, undrar någon kanske... Jo det här:
 
 

Babyproffsen i samarbete med pampers: Tidning, reklam, våtservetter, EN (?!?!) blöja!, handduk, "haklapp" och ett paket med skedar.

Kronans: Våtservetter, necessär med badskum, salva för blöjeksem och en badleksak, bepanthen-prov, schampo, fyra Vi Föräldrar-tidningar och lite andra varuprover.
Apoteksgruppen: Nappar, badskum, pysventil, två Föräldrar & Barn tidningar och en PAPPA, reklam och schampo.
 
 
Här är vad mammorna i Finland får:
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

I min "kronans droghandel-box" var det bara 1tidning!!! Tror "jkpg kronan" snålar in lite😜!

Svar: I min var det tre sen fick jag en till för det kommit en ny idag. Ska jag spara om du vill läsa?!
Lisabeth

2013-09-11 @ 08:17:19
Postat av: mamma

Sedan är det väl några rabattkuponger med ;-)

2013-09-11 @ 20:58:28
Postat av: Fidde

*suck* Ännu mer bröte som dras upp i lägenheten som måste ner när vi flytta!!!!!

Svar: Jajjemän!!
Lisabeth

2013-09-13 @ 15:59:57

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0