Vindletande

Idag och igår har jag tagit mig upp på pappas vind, ja den måste väl ändå vara "hans", förutom jag är det bara han som går upp dit och vet vart allt finns. Jag var på jakt efter mina gamla bebiskläder, prylar och böcker. Igår hittade jag bara en del och gav upp efter att Ville tjatat 50gånger från trappen att jag skulle komma ner för det är farligt där uppe. "Kom ne, Lisabettan, tarligt däruppe!!" Haha. Men lite böcker fick jag med ner och en liten korgstol.

Men jag grämde mig som attan igår att jag inte hittat allt jag letade efter så idag smet jag upp igen. Och efter ha krupit runt från ena änden av vinden till den andra så hittade jag till slut allt jag letande efter. Så kul. Men vad ont jag hade sedan, inte så smidigt kanske att krypa runt på en vind i vecka 31 kanske. Men men nu är det gjort. 

Kul att se alla gamla saker som jag inte minns att jag haft på mig men som jag minns att mina dockor haft ;-) sen var väl inte allt riktigt så fint som jag mindes det men lite kommer nog Skorpan få ha på sig. Sen är väl en del lite väl 80-90-tal över så jag kanske hoppar dem :-) hihi







Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Ja, Lisabettan det är "min" vind. Nu vet vilket H-vete jag har varje jul när allt pynt ska ner;).

2013-10-27 @ 22:48:20

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0