Syprojekt

Jag lyckades till slut, efter några bryt och tabbar, och med mycket hjälp av mamma. Det blev ett babynest i alla fall! Jag är nöjd även om jag lärt mig lite av detta och kanske hade gjort på ett annat sätt en annan gång, OM det blir en annan gång.








Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Jag har endast bidragit med glada tillrop, inget mer. Perfekt Lisabethhh

2013-10-06 @ 22:07:34
Postat av: Sofie mitchell

Åh så fint!! Vad du är duktig. Jag köpte ett hemmagjort på blocket då jag inte alls är lika händig med symaskinen. Men det används flitigt! Elliott ligger alltid i den och sover på soffan. Var beredd på att den åker i tvättmaskinen många gånger i början :)

Svar: Ja det var ju du som tipsade om det i somras, så hoppas vi får användning för detta oxå. Dock att sy själv var ju ett idiotiskt "snålänning"-drag av mig ;-) Men nu var det klart och jag blev nöjd. Ses i helgen.
Lisabeth

2013-10-06 @ 23:34:07

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0