Onsdag

Usch igår var ingen rolig dag. Jag sov knappt inget på natten och på dagen var jag slö och hade ont. Fick dåliga besked och bröt ihop totalt, inte mycket som fick mig på gott humör igår. Hua. Sen var Fidde uppe i huset till jättesent och jag blev orolig så jag ringde honom vid strax innan halv tolv för att se så han levde och då hade han slipat klart hela vardagsrummet och ville bara spackla så han skulle kunna slipa en sista gång idag. Så jag åkte upp och hjälpte honom med några väggar att spackla, det är ju något jag kan göra i alla fall. Så vi gick där och drog våra spackelspadar tills vi var klara vid halv TVÅ, då åkte vi hem och somnade nästan bums. Skönt! 

Men shit vad Fidde hade varit duktig med att få väggen slät, syntes typ ingenting av någon gammal tapet, bara spånskivor med hål i att spackla. 

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka med Emilie till stan och titta på Ikea lite. Behöver en paus från lägenheten nu, usch det ser ut som "hej kom och hjälp mig X 15" här med alla kartonger och grejer som skall packas ner. 

Nehepp lite frukost och kläder på kroppen kanske?!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0