Kalas dag

I måndags var det pajkalas hos Anna-Maria. Jag fick sååå fina presenter av de där två finingarna. Anna-Maria hade stickat ett jättefint pannband till mig, superb!! Mitt gamla är ju alldeles uttöjt och för stort. (A-M: Enligt mormor hette det visst mosstickning?! ;-) Känns det igen?!) Älskar't. Och Felicia var inte sämre hon. Hon hade köpt små söta, verkligen Bettan, rosa pajformar. Lagom till en portion paj. De invigdes idag till fikat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I eftermiddag så har vi varit på relaxen i Huskvarna. Jag och Fidde fick det i förlovningspresent av Adisa, Clara, Evelina, Ida & Sarah. Och efter mycket om och men så äntligen kunde vi uttnyttja presenten. Så gött. När vi var där så ringde Fiddes bror och berättade att Lukas hade gjort en present till mig som man ville komma och ge. Så de kom på pajkalas framåt kvällskvisten, trevligt. Dock hade det varit lite roligare om det inte var den där förgrömmade hockeyn på tvn. Presenten, undrar ni? Sötingen hade gjort en pärlplattestjärna till mig. Tydligen hade han inte ens vetat om att jag fyllt år utan bara sagt att den var till mig. Så fint så man blir ju rörd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det dags att fälla in hovarna för idag, morgondagen är fullspikad. Kyllås och hyra skidor, lämna skidor och lite övrig packning och hämta tvätt, macaronbakning med Evelina, packa, baka bröd och få ordning på torpet.
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Anna-Maria

Haha, trodde att mönstret på Felicias kallades mosstickning och mönstret på ditt pärlstickning, men jag kanske har blandat ihop dem, känns ju faktiskt som att en mormor borde ha rätt ;)

Svar: Haha, även hon kan ha fel men inte så troligt ;-) Hihi. Trodde inte du visste vad de hette så därför jag frågade =)
Lisabeth

2013-03-17 @ 21:04:50

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0