Saker som gör en glad

Tror aldrig att jag blivit så här glad över att vågen står på 70kg, nästan 71kg igen. Sen jag blev gravid har jag gått ner 6kg sammanlagt och nu börjar jag gå upp igen så det känns bra. Mår mycket bättre nu än förra veckan och det känns så bra. Visst jag är jättetrött och orkar inte så mycket mer efter jobbet än att äta lite och ligga i soffan men hoppas på mer energi snart.

I tisdags firade jag och Fidde min systers födelsedag med att åka ut till sjön och gotta oss i solen efter jag slutat jobbet. Åt lite mackor därute och bara njöt i nästan två timmar, så skönt.
Igår var det inge vidare väder alls ju så jag var lite less när jag åkte hem men så såg jag att Fidde hade fixat disken och den stora tvätthögen som jag skjutit på ett bra tag så då blev jag riktigt glad igen.

Snart ska jag gå till mormor och hjälpa henne med maten för att vi ska äta lunch tillsammans idag. Det blir vi båda glada av och det brukar bli toppen gott och jag behöver mormors mat nu. Sen blir det jobb resten av dagen.

Ha en fin torsdag alla anonyma läsare ;-)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: "Anonym Pappa"

Va skönt att höra att du går upp i vikt. Puss o kram!

2013-07-11 @ 18:30:12
Postat av: Anonym

Tack

2013-07-11 @ 20:26:48
Postat av: Victoria

Vad skönt att höra att känner dig bättre :):)

Svar: Tack för din omtanke och att du läser min blogg!
Lisabeth

2013-07-17 @ 20:16:45
URL: http://victorialjunggren.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0