Vaknade på den "positiva" sidan idag...

Hela december hade jag fullt upp och glömde lite bort att jag var arbetslös. Nu när vardagen kickat igång igen och schemat inte är lika fullspäckat så börjar arbetslöshetsångesten så smått dra igång. Jag måste bara kicka igång mig själv också och slänga ut lite mer CV än vad jag gjort hittills och vara lite mer på. Men det tar lite tid att återkomma till den där alerta personen. Jag vet att den kommer, hoppas bara det är snart för annars får Fidde torka upp den blöta fläcken som tidigare var jag.
 
Viljan att göra saker och idéer för olika saker är det inte slut på, bara självförtroendet som sviktar och med det försvinner styrkan till att göra slag i saker. och med NOLL pengar så kommer man inte långt, men jag vet att jag bara har mig själv att skylla. Så är det med det.
 
 
Nu ska jag jag sluta sura och ta hand om tvätten istället.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Heja! håller tummarna du fixar det, det vet jag :-)

2013-01-08 @ 17:56:14
Postat av: mormor Inga-Lill

Du säger att ditt självförtroende sviktar. Men... låt det inte göra det, för du vet att du är väldigt duktig och det vet jag också,fler med mej. Upp med hakan.

2013-01-09 @ 09:51:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0