Vagn

Tips till den som hittar något på blocket eller loppis som de inte gillar tygfärgen på - MÅLA!
 
Det gjorde jag med vagnen vi köpte för ett bra tag sedan som jag nog inte nämnt här i bloggen. Vi hittade en på blocket som vi för tillfället tyckte verkade prisvärd med både sitt- & liggdel och babyskydd. Sen såklart har det kommit ut billigare med samma delar osv. Men vi är nöjda ändå. Väldigt glada också att vi köpte den när vi gjorde för efter sen hade det varit lite tajt ekonomiskt att budgetera in sådana "stora" kostnader.

Sen får vi väl se hur vi gillar vagnen. Har hört både mycket bra och mycket dåligt om den så ska bli kul att bilda en egen uppfattning snart.
 
I alla fall så var vagnen mörkblå och jag tänkte att det får gå även om jag hade önskat en svart. Men så började jag fundera på om man kunde göra något åt färgen och så googlade jag och såg att många målat solblekta vagnar mm. Så jag köpte färg från Panduro och körde igång. Pilligt och det tog tid men jag blev nöjd med resultatet. Dock har jag bara målat liggdelen än så länge, sittdelen får va tills nästa år!
 
 
 

Före
 
 
Efter
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sarah

Wow, vad bra det blev! Supersnyggt ju!

2013-12-11 @ 15:45:10
Postat av: Joanna

Ja det blev väldigt bra ju!!

2013-12-11 @ 21:02:16

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0