So long 2013

Årets sista dag. Undra hur många blogginlägg som börjar så idag?! 

Så är fallet i alla fall och vi är nervösa för att det skulle gå galet och bli en nyårsbebis. Det får ju gå, inget man kan göra något åt, men inget drömscenario direkt. Se bara på min vän Clara hon har fått dela födelsedag med nyårsafton i 25 år i år och hon har väl inte tagit någon större skada ;-) 

Men jag känner inte det minsta av att det skulle vara på gång (det behöver man ju inte heller men men) men jag tror det blir lugnt nyårsfirande och att hon håller sig inne ett tag till.

Jag brukar ju göra en lista varje år men ingen ork till det har funnits i år så det blir bara en snabbsummering.

Ett år som varit en berg-o-dalbana minst sagt! Ups and downs, hela tiden. Samtidigt som det varit det värsta året för jag mått så dåligt dels psykiskt pga depression, ångest och dödsfall och dels pga graviditeten så har det funnits ljuspunkter såklart, som att en bästis har gift sig, vi har köpt hus, blivit moster för andra gången och såklart det där berömda pluset på stickan som vi väntat på. 

2014 kan bara bli bättre och det känns som det är på god väg, menar börja året med en bebis är väl det bästa sättet? Jag hoppas det i alla fall.

Ikväll väntar middag och umgänge hos Fiddes bror och Emilie tillsammans med Sofie och barnen. Väntar på de i skrivande stund oxå för de ska komma på en liten fika. Så det känns som en lagom och lugn nyårsafton, precis vad jag behöver.



Gott nytt på Er!!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Gott nytt år på er! Det kan bara bli bättre hoppas jag ;-)

2013-12-31 @ 15:33:09
Postat av: mormor Inga-Lill

Gott Nytt År! Jag önskar er det bästa 2014 Många kramar

2013-12-31 @ 17:10:24

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0