Sista måndagen 2013

Sista måndagen 2013 var till ända. Ännu en dag med vila vila vila. Vi båda var helt slut i början av dagen, tog ett bra tag innan vi kom igång. Men vi fick lite ordnat med i alla fall innan vi åkte till storstan. Vi hjälptes åt att höja bänken som var i vårt extremt vackra badrum (ironi)! Avskyr 70-tal, och detta badrum är original från huset byggdes. Det är väl ganska högt upp på vår priolista att göra om. Men det lär väl få vänta några år eftersom det är en sån enorm kostnad. Anledningen till att höja bänken var att den förmodligen använts som sminkbord tidigare så det var i en sån låg höjd att det inte funkade att använda som skötbord för då hade vi ju fått ryggskott. Det blev väldigt bra och vi blev nöjda.
 
 
Före (Kanske lite svårt att se)
 
Efter
 
Som sagt kanske svårt att se hur mycket det höjts och ni kanske inte bryr er heller, haha, men säkert en 20 cm högre och det känns bra. Sen har jag gjort allt jag kan för att det ska se lite roligare ut än de hemska 70-tals färgerna och mönstren. Ska försöka hitta något överdrag till skötbädden också för moln är ännu ett mönster jag avskyr, det och stjärnmönster går inte hem i bebisgarderoben. Och Gekås hade två skötbäddar att välja mellan, moln eller stjärnor. Så jag valde kolera = moln. Men prickigt, randigt och blommigt går hem.
 
 
Efter vi pysslat med detta så åkte vi till stan och snabbhandlade på Ikea innan vi hade bokat biobiljetter till Hundraåringen. En sista biodejt innan vi blir föräldrar. Perfekt film att se idag, smårolig och inte för jobbig handling.
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Men då vill jag preliminärboka 1/1 som födelsedag. Jag vet ju själv hur ddet gick för mig när man går på "en sista bio" passa dig ;)

2013-12-31 @ 01:02:50
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0