Det blir inte som man tänkt sig...

Nej det blir inte det. Meningen var att jag skulle vara med på Clara's möhippa igår. Hade sett fram emot den så, längtat och väntat, den skule bli så bra och så Clara. Men på fredagskvällen fick jag ett sånt otäckt tryck i övre delen av buken, under revbenen, ut i ryggen och axeln och armen. Lite orolig blev jag och ringde mamma som tyckte jag skulle ringa de på förlossningen och fråga lite vad de trodde det kunde ha att göra med. De ville jag skulle komma in, så vid strax innan 23 åkte jag och Fidde in till Värnamo. Först fick jag stanna på akuten ett tag och lämna prover och träffa doktor, men han kunde inte säga vad det var så då fick jag upp på förlossningsavd, lämna samma prover och samma redogörelse för att även där få ruskande huvuden som svar till vad det kunde vara. Så tillbaka ner till akuten och där de ville att jag skulle komma in dagen efter och ta nya prover eller stanna över natt med dropp. Men jag var sååå trött och ville bara hem till min säng och sova så vid 02.30 åkte vi hemåt. Sen under lördagen så vilade, vilade och vilade jag och det kändes lite bättre men jag var trött. Så det blev lite ompyssling hos mamma och pappa på kvällen medan Fidde gick på bröllopsfest. Clara's möhippa följde jag via instagram och den verkar blivit lyckad och jag ska träffa henne i veckan och få höra allt om den.
 
Nu blir det soffan och någon film resten av kvällen.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Säger som min mor: "man får ta en dag i sänder", plötsligt kanske det händer. Det där sista la jag till själv, ha de gött.

Svar: ja du fick ju se att "plötsligt händer det" idag ju! ;-)
Lisabeth

2013-08-18 @ 20:08:41

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0