Ordentligt träningspass

Japp, idag har det varit fullt ös och sen stupade jag i säng en stund. Men nu är det uppladdning igen, snart kommer Clara och Erik.
 
Som sagt jobbade idag en stund och fram tills kl. 9.30 så gjorde jag samma monotona jobb som hela dagen igår. Men sen var jag klar med det och Fidde satte mig minsann i arbete. Ett ordentligt träningspass blev det allt, jag var helt svett. Fidde hade arbetat fram ett smidigt arbetssätt som jag tog efter så gott klena Bettan klarade och det gick undan minsann. Svårt att förklara vad jag gjorde men det var jobbigt i alla fall och från att sitta still i en och en halv dag stirrandes så fick jag röra på hela kroppen och hoppa upp och ner. Jag var totalt slut när det var 40 minuter på arbetsdagen men tur jag har en snäll chef som lät mig ta det lite lugnt ett tag och sopa golvet. Men störd som jag är så använde jag den sista lilla energin som fanns kvar och sprang runt med sopmaskinen som är tung som attan.
 
Så när jag kom hem till mormor efter jobbet och skulle hjälpa henne och städa så var jag som en zoombie. Men det gick och jag hoppas du inte har så mycket att klaga på Mormor ?! Hihi ;-)  Efter 1½ timma av städtjänst fick jag fika innan jag stressade iväg hem för att diska och sova 1 timme. Nu väntar jag på mat och vänner.
 
 
Tjolohopp! Trevlig fredag på er alla.
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamms

Du är nog lite ringrostig!!! hihi

Svar: Eventuellt JA!
Lisabeth

2013-04-12 @ 20:08:34
Postat av: papps

Bra jobbat Lisabeth.

Svar: Tack tack
Lisabeth

2013-04-12 @ 22:15:51

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0