Made my day!

Behöver jag säga att jag att jag blev överlycklig av detta??
 
 
Roy Fares som är en stor idol, kommenterar min bild (visst jag taggade honom men han behövde ju inte skriva något) och så skriver han så fint.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Va duktig du är! jättefin! och kul att han kommenterade :)

Svar: Tack tack! Ja väldigt roligt tycker jag också =)
Lisabeth

2012-09-29 @ 18:02:35
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

tummen upp! fattade inget på instagram!!

2012-09-29 @ 21:29:07
Postat av: Joanna

Ja, hur grymt som helst!! Som sagt han hade ju inte behövt kommentera men på vilket sätt han gjorde sen!! Det kallar jag KOMPLIMANG!! Tänk på det när du känner att du har en dålig (bak)dag!!! Puss från en mkt stolt syster!!!

Svar: Tack. Jag är sjukt stolt också, hihi!
Lisabeth

2012-09-29 @ 21:30:59
Postat av: Anonym

Tänkte med på hans kommentar, visste inte alls vem han va ... kollade upp! Sjukt kul att han lägger tid att svara på sina Fans! Fantastisk Tårta... du är GRYM!

Svar: Ja, det blir man glad av :-)
Lisabeth

2012-09-30 @ 23:04:37
Postat av: Evelina Svenningson

Va jag som skrev innan=)

2012-09-30 @ 23:06:09

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0