Lite energi som snabbt försvann

Åh jag blir så less. Först idag känner jag att jag orkar vara uppe en längre stund och till och med sitta vid datorn. Såå jag tänkte att det dåliga samvetet över att inte pluggat något kunde rådas bot på. Men icke! Min datorn kapsejsade i lördags och Fidde fick formatera om den och det är inte förrän idag som jag märker att det arbetet jag satt och skrev på när datorn pajade fick jag inte med mig över till min sparade hårddisk. SUCK!! Behöver jag säga att jag har lust att gå tillbaka till sängen igen? All energi och lust till att få klart det där jäkla arbetet som hängt över mig ett tag bara försvann.
 
Men igår mådde jag lite bättre för en stund, för när Fidde kom hem från jobbat hade jag tvingat honom gå förbi affären och hämta ut mina paket från Kina, med alllla dessa saker i. Så jag hade lite terapi genom att diska dem och titta på dem ett bra tag, hihi.
 
 
 
Nu ska jag försöka hitta motivationen och orken till att skriva om det där arbetet då. önska mig Lycka till!

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0