Förvaring

Igår införskaffade jag mig en plastback som jag kan förvara alla mina småprylar som hör till bakning.
 
 


Men det dröjer väl inte länge innan den är full för på väg hem från Kina är detta:
 
 


 
Felicia tipsade mig och Anna-Maria om att kolla ebay efter bakprylar, saker från Kina och Hong Kong är jättebilligt och ofta kan man få det fraktfritt. Bilden till höger med alla utstickarna och verktygen har jag gett 180kr för och på en svensk sida skulle bara ett blom-set med tre storlekar kosta ungefär detsamma. Så ett litet tips för er som gillar att pyssla, ta en titt på ebay!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Jättebra förvaringsbox och vilken massa "verktyg". Nu skall det bli baka av.

2012-09-07 @ 16:44:30
Postat av: Isa

Vad sökte du på på ebay för att hitta alla utstickare (på bilden till höger)? Letar febrilt men hittar inge :( Skulle ju vara så kul att ta bakandet till en ny nivå :)
Kramar

Svar: Jag hoppas du fått lite svar nu och hittat lite =)
Lisabeth

2012-09-12 @ 13:41:17
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0