Oct. 08, 2012

Natten och dagen började med vrål mensvärk så Fidde var snällaste snällast på morgonen och gick iväg en lång bit för att köpa dunderpiller åt mig. Sen har jag varit fit for fight hela dagen!!

Poolen låg vi och gottade oss vid innan vi på sen eftermiddagen fick upp och lagade till lite vitlöksbröd och bruschetta innan vi åkte iväg till Rhodos stad sär vi strosat runt i Old town och den nyare delen.

Efter kvällsmaten gjorde vi något som jag velat testa länge!!! FiskSPA! Wii vad kul. Kittlades så jag höll på att trilla i vattnet först men sen var det bara såå gött! Måste göras om.

Nu sitter vi i hotellbaren och diskuterar om det blir till att hyra bil imorgon.

Hoppas ni har det gott hemma




Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Blev fötterna som babyfötter eller är det överdriven PR. Ni ser ut att ha det bra!

Svar: Mina fötter blev som babyfötter, hur lena och goa som helst, Fidde hade behövt några mer gånger.. ;-)
Lisabeth

2012-10-08 @ 22:06:50
Postat av: Mormor Inga-Lill

Ser ju jättehärligt ut, avundsjuk. Kram mormor.

2012-10-09 @ 10:26:33
Postat av: Emilie

Era gottegrisar :) inte alls avundsjuk :)
men det är ni värda!

2012-10-09 @ 19:59:04
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0