Vilken underbar dag!!

Idag har jag praktiserat till kl.10, alla onsdagar slutar de då - annars slutar jag kl. 12. Direkt när jag slutat gick jag hem och bakade lite rågkex som mormor hade beställt av mig.

När jag var klar överraskade jag mormor med kakorna och drog med henne ut på en långtur. Lite mer än en timme var vi ute. Vi har bestämt oss för en längre tur med mig på cykel om vädret är snällt på tisdag när jag bokat middag också.
Sen cyklade jag en sväng till farmor och hälsade på. Fick äntligen lära mig hur hon gör sina bullsnurrar!

Nu är jag hemma igen och vårdar mina ömma fötter i fotbad på balkongen, i den stekande solen!! Såååå skönt.
Varning för håriga ben!

På en av bilder kan ni se vårt nya köp, ett planteringsbord som jag ska ha som växtbord. Får återkomma när jag inhandlat balkongblommor. (Ja, och mattorna ska inte hänga där... de skulle ristas i måndags meeeen har inte hunnit med det än)


Nehe nu ska jag njuta av min bok.



 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

ja du kan nog fläta håret på benen hihi, annars ser det ut som ni har det gott.

2012-05-02 @ 17:37:11
Postat av: Isa

Åh vilket fint plateringsbord! Precis lagom stort! Vart har du köpt det måntro?

Man blir så läskad och sugen på kakor varje gång man kollar din blogg nu :)



Kram

2012-05-02 @ 20:31:34
URL: http://isabelleemilsson.blogg.se/
Postat av: Sofie, Olivias mamma

Ja guuuu va mycket hår!! ;)

Vill också ha balkong!!! Speciellt när set är så många trappor att gå ner.

2012-05-02 @ 20:32:41
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/
Postat av: Lisabeth

Isabelle : Efter MYCKET letande så hittade jag ett lagom stort, snyggt och OK pris på Biltema, 299kr. Finns ett grönt på Ica Maxi för 349kr men det är lite större... Sen finns det massa andra om du vill lägga mer pengar!



Sofie: I know :-) kan säga att det är väldigt skönt med balkong, vi har ingen stor men det räcker för att bara få ta lite friskt luft utan att springa i alla dessa trappor,hihi.

2012-05-02 @ 20:45:15
URL: http://lisabeth.se
Postat av: mormor Inga-Lill

Vackera bilder, om bara inte den vithåriga kärringen varit med, vem det nu är. Hihi

2012-05-03 @ 10:06:01
Postat av: Joanna

Härliga bilder! Jag får komma ner med Ville så hänger vi på dig o mormor nästa gång!!! Nån vithårig kärring känner vi inte till så henne lämnar vi hemma;) men däremot världens bästa mormor ska med!:)))

2012-05-04 @ 22:01:36

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0