Välkommen Mars!

Det blev inget friande från min sida igår, det får vänta.

Men idag är mars här! Så härligt, både min och Fiddes födelsedag närmar sig och skidsemestern ligger snart för våra fötter. Vi vet inte riktigt hur vi ska lägga upp födelsedagsfirandet ännu eftersom vi inte vet om Fidde kommer vara hemma. Men jag har börjat fundera på vad jag ska baka och det kommer nog att bli en tårta med massa dekoration i sugarpaste. Vill göra allt nu typ för det spritter i fingrarna. Men vi får se hur det blir till slut. Jag följer bloggen Bli min jäst sedan några år och jag vet att hon har gjort så sjukt många fina tårtor som jag vill kopiera. Där finns mycket inspiration. Jag har hittat så många förslag på både utseende och smak att jag blir tokig. Men som sagt vi får se hur det blir med den saken. Funderar på någon kombo av dessa tårtor här nedan...


 

Lite inspiration hämtat från Bliminjäst's tårtgalleri.
Ta en titt vettja, hennes babyshowertårta är helt sjukt fin och välgjord.



Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0