Jahopp...

Klockan har slagit 22.40 och jag är "officiellt" 24år. Gash jag tror ju fortfarande att jag är typ 19år, men tydligen är jag närmare 25år än 20!! Hur gick detta till? Dagen slutade på bästa sätt efter ett lite mindre sammanbrott i starten av dagen. Kan någon påminna mig om att jag ska köpa fika till nästa år!!

Fick fina presenter också, choklad- och muffinsbok, Lisbeth Dahl-ram, strumpor och en superduper fin blus. Och sist men inte minst välbehövda slantar så jag överlever Trysil. Hihi.

Nu ska jag däcka i soffan med min sambo och ladda upp för morgondagens födelsedagskalas.


Här kommer lite bilder:


Sötis-Ville med Gammelmormor och Oma.

 

Efter några timmars slit och några tårar blev det två tårtor i alla fall som fick godkänt betyg.

 

 

Ta' daaa...Det hade ingen väntat sig. Jag hade gjort en regnbågstårta à la Pernilla

 

Lisabeth på julafton när hon var ca. 4år "Jag ÄLSKAR att få paketer!!!". Stämmer bra fortfarande!!

 

Kvällen avslutades med en repris av mammas födelsedag. Vi beställde mat från Vaggeryds Nha trang.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Grattis igen och tack för de goda tårtorna. Vilken fantastiskt fin bild på Ville, Inga-Lill o Lotte.

2012-03-11 @ 00:20:15
Postat av: Joanna

Mycket väl godkänt fick tårtorna!!! Ja, kan bara instämma med pappa, den bilden var UNDERBAR!! Den vill jag ha kopia på!!

2012-03-11 @ 10:01:31
Postat av: mormor Inga-Lill

Mycket tack för kalas med underbara tårtor. Dom såg ut som om det var gesällprov. Jättefina.

2012-03-11 @ 11:10:48

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0