Fina Stine

Igår hände något sjukt. Jag satt och läste min fina Kristine's blogg, samtidigt som jag hade hennes facebook sida öppen i en annan flik. Vi hörs då och då, men det är ofta det går månader utan att vi hörs av, tyvärr. Men just då när jag satt och läste hennes text om sin pappa så får jag ett meddelande från henne, just i samma sekund som jag lämnar en kommentar på hennes blogg. Är inte det lite kusligt? Telepati. Jag tänkte på henne och hon tänkte på mig.
Sen skrev vi till varann ett bra tag och benade ut vad som hänt sedan sist och vart vi är i livet just nu och vart vi vill komma. Så himla underbart, tycker jag. Jag saknar den tjejen så himla mycket. Jag måste passa på att åka till Österlen i sommar, om så bara över dagen för att hälsa på där hon jobbar. Och i höst måste jag passa på att besöka Malmö för då är båda mina favorit-Örebroare där.


Bjuder här på en härlig bild, haha. Blev lite nostalgisk så jag tittade igenom bilder från London 2006.
Herregud, vad man trodde man var cool och att man visste allt om världen.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Stine

Men ÅH fina du! Blev så glad när jag gick in på din blogg och oväntat fick se detta inlägg. Och håller verkligen med om att vi borde träffas snart snart igen! <3

och ja! man kände sig sjukt vuxen, känner mig nästan yngre nu :)

2012-06-11 @ 09:56:49
URL: http://kristinesoldal.blogspot.com
Postat av: Kajsa

aw, älskar den bilden + er <3

2012-06-18 @ 12:00:03
URL: http://kajsagronlund.blogspot.com

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0