Sommar i P1

Ja nu är det dags igen. Ni som hängt med några år vet att jag älskar detta program och väntar med spänning varje år på vilka som ska sommarprata. Igår (tror jag ?!?!) släpptes namnen på årets sommarvärdar. Som andra år har jag favoriter från start, men det som är nästan roligast är att lyssna på någon helt random som har ett helt underbart program. Det är nästan det jag längtar mest efter, för så blir det varje år.

Men de jag redan nu är nyfikna på är bl.a. Anja Pärson (minns hennes förra sommarprat som ändå ganska okej), David Hellenius (kan nog bli kul), Klara Zimmergren, såklart är jag super spänd på Sébastien Boudet som är en känd bagare och konditor, vars blogg jag brukar kika in på då och då, Elsa Billgren (kan också vara skoj att lyssna på) och sist men inte minst Soran Ismail.

Men som sagt det kommer säkert vara någon annans program som man sedan minns när säsongen är över. Det börjar som vanligt på midsommardagen, så slå på radion eller lyssna på poden, det brukar jag göra.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0