Slut på pausen....

Ja nu är bloggen fixade igen och funkar bättre en någonsin med det nya verktyget, gött det!!!

Ikväll kommer någon bild från midsommar hade jag tänkt! Nu ska jag iväg på barnkalas. Lukas fyller hela 3år idag!! Wihoo Grattis grattis!!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Grattis till Lucas! Åh spännande med bilder från midsommar👍

Svar: Hann inte med bilderna i måndags, och igår slocknade jag innan kl. 19... Var ju inte så många bilder från midsommar, mest på en liten farbror som ville gå på gräset ;-) Men de kommer.
Lisabeth

2012-06-26 @ 21:04:33
Postat av: Anonym

Du bara lovar;(

Svar: ?
Lisabeth

2012-06-27 @ 21:23:43
Postat av: Anonym mamma i grekland

Du höll vad du lovade;)

Svar: Ååhh din dummer, jag blev livrädd att det var någon som var sur på mig på riktigt. Men hoppades att det var du ;-)
Lisabeth

2012-06-28 @ 11:11:26

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0