Tisdag

Efter praktiken idag, där jag btw gjorde en så fin tårta som jag för en gång skull blev nöjd med men som jag glömde ta kort på, så gick jag bort till Johanna på Fröken Klipp och klippte av hela 20cm av mitt långa hår!! Känns både konstigt men ändå otroligt gött. Känner mig ung, liten och lite barnslig.

 

Efter det kirrade jag och Clara fiskekort och åkte ner till dammen med vår fisksupport Fidde. Jag fick mest instruktioner för jag kunde tydligen inte göra ett enda rätt med mitt nya fina rosa spö men Clara däremot fick sig en liten firre. Som jag fick ta hand om och livrädda för både Clara och Fidde är sånna vecklingar. Därefter gick jag direkt och dödade en mask och hängde på kroken. En fisk för en mask, haha.

 

Här kommer lite bilder i säkert konstig ordning. Nu ska jag sova, zzzzzzz

 

 


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Du blev jättefin i håret tycker jag. Tur att någon vågar ta i fiskarna.

2012-08-01 @ 09:59:19
Postat av: Papps

Finfint hår. Jag kanske också ska klippa av 20 cm så man får känna sig lite yngre:)

Svar: Nej behåll ditt hår, du ser redan mycket yngre ut än din ålder. =)
Lisabeth

2012-08-01 @ 18:32:58

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0