1-årskalas

I lördags var det dags för 1-årskalas för Villekillen som blev 1 år i fredags. Jag och syster hade bakat en moussetårta på ett nytt recept och den blev smarrig, men den klådde nog ändå inte den syster gjorde till hennes födelsedag. Men den som det bjöds på i lördags var i alla fall rabarbermousse, vit chokladmousse och jordgubbsmousse och sen freestylade syster till en rabarber och jordgubbsspegel uppepå (jättegod!!). Så kul att vit choklad gjord på rismjölk funkade jättebra och smakade (tycker jag i alla fall) precis som vanlig vit choklad om än inte riktigt lika söt men det tycker jag inte gör något.
 
 
 
 
 
 
Ville var inte helt med på alla noter och tyckte nog som jag att bli uppvaktad är lite jobbigt.
 
 
Mosters tårta var inte så god, tyckte Ville. Mammas kanelbullar är godare...
 
 
... och lego!
 
 
 
Ballonger är kul!!
 
 
Senare på kvällen kom ett sånt jäkla skyfall när vi hämtade pizza så vi såg knappt vägen, helt sjukt. Men sen efter det blev det en väldigt läcker himmel.
 
 
 
 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Kul att läsa och se, fast jag var med själv.

2012-07-30 @ 20:29:51
Postat av: Joanna

Han gillade nog din tårta, han fattade inte det bara!! Det var ju trots allt hans pappa som propsade på innehållet, hehe!

2012-07-30 @ 21:36:28

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0