Tom Hardy

Jag och Fidde funderar på att gå på bio ikväll så jag var inne en sväng på sf.se. Den första nuna jag får se är Tom Hardy. Han är aktuell i den nya filmen This means war. Jag har börjat märka att han är på tapeten nu, han har ju spelat i många filmer nu på senaste. Tom Hardy ger mig flashbacks. Jag minns när jag var i London 2006 och Sara berättade för mig att hennes chef's dotter är tillsammans med en skådesspelare. (Sara jobbade på ett litet litet café, chefen var en härlig och trevlig man.) "Han medverkar t.o.m. i en film som går på bio nu, ska vi inte se den?" Sagt och gjort! Där satt vi i biosalongen i Kingston och tittade på Scenes of a Sexuel Nature, 17 och 18 år gamla och dreglade. Jag minns inte så mycket av filmen förutom Tom Hardy och att den utspelades i (på?) Hampstead Heath och det var massa olika relationer. Jag minns att det kändes som vi kände honom som sprang runt och hade en "dålig dag" i filmen, bara för att vi (läs: Sara) hade bakgrundsinfo om honom och foten in i hans familj. Haha.


Såååå på detta sett så minns jag tillbaka till den tiden, min och Saras tid i London. Det var härligt det. Och vilken avslutning sen, en liten backpackerresa, London -tåg- York -tåg- Newcastle -båt- Amsterdam -flyg- Köpenhamn

Jag sitter med ett leende på läpparna.



Ja, jag stod lite stadigare på jorden på den tiden ;-)


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mormor Inga-Lill

Ljuskronan blev jättefin, tyckte jag

2012-01-29 @ 11:25:52
Postat av: Sara

Ååååååå vilka tider!!! Många minnen

2012-02-01 @ 21:03:56

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0