Störigt

Ja, sjukt störigt är det att jag ligger vaken nu!


Gick och la mig vid tjugo över nio för jag var såå trött, somnade gott innan tio!!


Sen vaknar jag av att någon - nämner inga namn, men det är samma person som ligger och snarkar hånfullt bredvid i skrivande stund - tänder och släcker lampan för att sedan hoppa (!!) ner i sängen och borra in sig i min famn. För att ta del av min värme som jag fått till efter några timmar under täcket. Detta gör såklart att jag vaknar till mer och mer och hinner fråga vad klockan är innan "någon" vänder sig om för att sova i sin del av sängen. Så sedan kvart över tolv har jag legat kvar och varit klarvaken....

(ja, mamma jag har varit uppe flera gånger oxå och försökt trötta ut mig, men varje gång jag kommer tillbaka i sängen så är jag pigg igen)


Update: Han är förlåten nu! När man ringer och väcker mig och säger att jag är underbar så blir man förlåten.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Det hade nog dröjt innan jag hade förlåtit en sådan oförätt. Det skulle bli dyrt!!!

2012-01-20 @ 16:22:55

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0