Projekt-onsdag

Jag har ägnat hela dagen åt att pyssla med en av Villes doppresenter, den jag har gjort alldeles själv (okej, Fidde fick hällpa till lite.) Nu har jag sjukt ont i ryggen, nacken och handen. Hihi. Men det var det värt. Jag blev faktiskt väldigt nöjd, hoppas Ville med föräldrar blir det också. Helt klar blev den också så nu är det bara de sista macaronsen som ska bakas ikväll eller imorgon, sen är allt done tills lördag.

Jag kan såklart inte visa än bild i bloggen ännu, för jag vill ju inte att Ville (läs: Joanna) ska se den innan lördag.


Så här kommer bara en liten sneak peak...





Vad har du på ♥ ?
Postat av: Ville

Åh va nyfiken jag är nu!!!(läs: mamma)!!!

2012-01-12 @ 15:49:19

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0