Latmasken checkar in

 

Jag är en latmask idag. Jag orkar inte lyfta ett finger idag. Så som jag skrev i förra inlägget så är det Canal+ Series som gäller ett tag framöver. Vi funderar på att åka och hyra en film (om det inte går någon bra på alla våra kanaler) och mysa till det i soffan ikväll.

Igår kom jag et steg längre på min ljuskrona också. Hittade fina band hos mamma. Men, idag när jag höll upp den mot taket här hemma så var de alldeles för korta, så det såg så tokigt ut. Den ska ju hänga ganska långt ner, men inte för långt ner så man inte ser tvn. Åh det kommer bli så jobbigt att få till det. Det tog minsann längre tid än vad jag räknat med också. Suck. Men den är ju typ klar.

Nu börjar ett nytt avsnitt av True Blood så nu ska jag borra ner mig i soffan igen.


Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0