Kan inte bestämma mig...

om jag ska ha prickigt på sidorna eller vitt...


Kan någon säga vad de tycker?? Du behöver inte säga vad du heter, bara vad du tycker är finast!





Vitt (så som det är nu)





Eller prickigt??


Tell me!!

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Fidde

Vitt, utan extra prickar. Blir för mycket prickar om du har på sidorna också. Får ju nästan röda hund av att bara titta på det.

2012-01-23 @ 15:34:02
Postat av: Emilie

Nej nej nej Fidde, prickarna var fina. Mer prickar åt folket.

2012-01-23 @ 19:49:34
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Jobbigt bara att ni är oense, mamma tycker också prickigt och Joanna tycker vitt....Hmm.. Och som sagt jag vet inte. Tycker båda är fina.

2012-01-23 @ 20:10:29
URL: http://lisabeth.se
Postat av: Sarah

Jag tycker båda är fina, men efter en stunds övervägande lutar jag nog lite mer åt prickarna :)

2012-01-24 @ 10:44:15

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0