Glöm inte

{Bildkälla}

 

Det är På spåret om mindre än 10 minuter!! Mina favorit vänner i etern är det som tävlar ikväll. Hejja hejja hejja. Jag blev lite förvånad när Fidde frågade nyss om vi skulle kolla på På spåret. Han brukar dissa de program jag tittar på ganska hårt annars, hihi. Så ikväll slipper jag sitta med nallen som sällskap i soffan, nu blir det den levande nallen som sitter bredvid och gissar alla världens städer och länder.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Jag har äntligen sett klart avsnittet, jag missade igår när vi hade middagsgäster, sen somnade när jag satt på på svtplay och nu är det äntilgen avklarat. Så synd att dom inte gick vidare. Dom är ju så roliga. Hoppas dom kommer igen nästa år.

2012-01-28 @ 23:09:17
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

Ja det var tråkigt att de inte gick vidare! De är såå sköna ju. Håller tummarna att de får och vill vara med nästa säsong.

2012-01-29 @ 00:22:55
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0