Slarviga människor

Jag satt och kollade på en av mina favoritserier, Unga mödrar, igår. Jag höll på att spy flera gånger om. Ett av de nya paren för säsongen är två av de smutsigaste och grisigaste personer jag sett. Visst de är inte riktigt som de i Extrema samlare och Rent hus-programmen men absolut inte långt ifrån!!

Okej, det ligger prylar överallt!!! Borden där de har sina datorer (ja, de är "gamers") är fulla med skit. Där de har tvhörnan ligger också såklart fullt med saker och då snackar vi inte typ som vi andra har och som vi tar bort efter användandet, nej det står glas och tallrikar med rester som man nästan kan spåra till 70-talet. För att inte tala om köket!!! Väldigt trångt kök, med det hade nog inte spelat någon roll hur stort det varit för de hade nog skitat ner det ändå. Men i köket så låg matrester, bröd, någon sockerkaka i form framme. Det var flugor som svärmade runt om OCH säkert 50st mini kackerlackor och andra smådjur på varje matbit. Hela matresterna rörde typ på sig för de hade så mycket ohyra på sig. Detta var blandat med "ren" disk och skitig disk, alla möjliga papper och förpackningar osv. Sen har dom tre husdjur, en hund som är aggressiv som barn (?!), en katt som ej är det minsta rumsren (jag ska berätta) och en kanin i bur. Katten är som sagt inte rumsren, den bor för tillfället i det rum som ska bli bebisens rum när den kommer. Hela golvet är fullt med kattbajs, kiss och en massa annan bröte.

De fick ta in flickans mamma och syster för att städa någorlunda rent för de orkade inte själva... För de vill ju ha det renare när bebisen kommer, wow hurra för dem!! Härligt att de i alla fall kommit till insikt att de inte har det så hälsosamt, killen i förhållandet verkar ju alla fall fattat det, tjejen not so much. Hon verkar inte vilja göra något innan barnet kommer. Barnmorskan har varit på dem att de ska göra sig av med hunden och katten och att de måste gå på stödsamtal med kommunen, men de tycker hon inte att de behöver, hon tycker barnmorskan lägger sig i deras liv. Kanske att det behövs ibland, att barnmorskor ska lägga sig i blivande föräldrar liv om de lever som dessa gör. Fy sjutton.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Sofie

Följer också detta. Soc kommer ta barnet. Att man inte själv kan inse att man bor i skit. Ser sådana här människor inte det eller hur är deras hjärnor funtade. Det verkar inte vara många av de danska unga mammorna som är helt normala tycker jag.

2012-02-17 @ 21:34:35
URL: http://lifebymrs-m.blogspot.com/
Postat av: ♥ Lisabeth

Nej det är väl inte de normalaste människorna i detta programmet men jag kan inte låta bli att se det ändå. Man hoppas ju nästan att soc ska ta både slarvernas barn och Hannahs barn!

2012-02-17 @ 21:52:12
URL: http://lisabeth.se
Postat av: kajsa

fyfasen, stackars barn.



dock att tjejen jag bor med sa idag att hon tyckte jag var tidy. HAHA!

2012-02-20 @ 14:07:01
Postat av: ♥ Lisabeth

Sorry Kajsa, men henne kan du aldrig lita på mer =) HAHAHA

2012-02-20 @ 16:15:35
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0