Skolstart

Jag är så sjukt trött nu så jag orkar inte skriva en utförlig återberättelse av dagen, men lite kort... jag var på informationsmöte idag vid kl. 11 och jag satt ensam i en timme och en kvart innan en till person av de 4 andra som skulle börja idag kom. Så jag fick min mentor en stund för mig själv och hon verkar jättego och bra. Jag kommer gå i skolan 7.30-15.30 tre dagar i veckan och två dagar i veckan är det hemstudier. Vilka de tre, respektive två, dagarna blir är lite beroende på vilken kurs man läser.

Denna veckan komma jag vara i skolan tisdag och onsdag också. Det är så spännande.



Jag övade lite inför skolstarten igår igen.
Nu gjorde jag verkligen allt från scratch. Så om någon är sugen på semlor så finns här!!


Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Oh goda var de kan jag intyga!

2012-02-13 @ 22:00:35
Postat av: Emelie

Kan du skicka upp en i raketfart till Uppsala?!;)

2012-02-13 @ 22:58:39
Postat av: Emilie

åååh jag som är så sugen på semlor idag!!!

2012-02-14 @ 14:55:08
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0