Mittiveckan

Tack för alla kommentarer! Jag vet att alla är nybörjare någon gång men jag tror inte att alla vill vara det. Jag vet att jag kommer lära mig mer och bli säkrare, men jag önskar bara att jag kunde allt direkt (vilket jag vet är omöjligt).


Sååå denna dag är det min äldsta (alltså som jag känt längst) vän's födelsedag. Evelina fyller 24år!!! Hipp hipp hurra. Grattis igen. Jag får fira dig imorgon när vi ses en sväng.



Jag sitter här och pluggar spannmål och mjölsorter, ska skriva en fördjupningsuppgift. Så idag blir jag hemma, med undantag för promenad till affärerna i byn. Imorgon är också hemstudiedag men jag hoppas på att komma ganska långt idag så jag kan följa med min favorit systerson och hans mamma på babysim. Det ska bli kul.

På fredag är det skola igen, teori. Efter skolan kommer jag hem till en tom lägenhet och ska vara gräsänka hela helgen. Fidde ska till Skåne och härja. Sååå det kan tänkas att jag kommer öva på att baka frallor och forma dem till runda bollar och öva skriva med gele. Haha.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Vi är ju med hemma om du vill ha sällskap.

Vi ska bara bada fredagkväll och åka till Sara och titta på Mello. Säg till om du vill ha sällskap eller lite chearleading i köket medans du bakar :)

2012-02-22 @ 16:35:02
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: mamma

Då får du lära mig om det är gluten i havrekli och vetekli???

2012-02-22 @ 17:41:00
Postat av: ♥ Lisabeth

Emilie, jag hör av mig om jag vill ha sällskap =)



Mamma, det är typ gluten i allt ju...

2012-02-22 @ 19:06:08
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0