Fredag

Idag har varit en låååång dag. Skola 7.30-15.30, bara föreläsning, läsning i bok och anteckna för glatta livet hela långa dagen. Såå tröttsamt, man blir ju helt körd i huvudet. Efter skolan tog en snabb runda på A6 innan jag åkte till systra mi och hälsade på lite. Hängde lite med Villeman som var på gott humör. Jag fick äntligen på film när han gör sitt specialmove, som han alltid håller på med. Han viftar och liksom flaxar med händer och armar, så sjukt kul. Tittat massa gånger på filmsnutten och fnissar gott...

Jag var väl inte hemma förrän klockan 7 och sen dess har jag bara legat framför tvn och kollat på Big brother och Ciderhusreglerna. Ciderhusreglerna är ju en så himla bra film, en lipfilm rakt igenom. Älskar den återkommande repliken "Goodnight, you princes of Maine, you kings of New England.". Den är så mysig.




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Stolt mamma till lillflaxarn'! Kul att du kom förbi!!! Det tyckte ju Villeman oxå;)!

2012-02-24 @ 23:39:35

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0