One night in Stockholm

Nu sitter jag på väg hem efter en natt i Stockholm hos Emelie. Åkte upp vid denna tiden igår och kom precis vid fikatid så vad passade bättre än en fika på mysigaste fiket i centrala Sthlm, Vetekatten. Sen blev det shopping för hela slanten, mest fönster för min del men kul. Beyond retro är ju så kul och bara ha ett provarmarathon i roligt klänningar och andra kreationer. Ångrar att jag inte köpte en hatt som var så fin!

Vi var nog inte hemma förrän närmare 20, och gjorde lite olika små rätter till kvällsmat. Jag känner mig som hemma i Emelies hem, eftersom det är mun morbrors lägenhet som jag varit på besök i, ett X antal gånger. Kändes dock väldigt märkligt att han inte var där nu. Sen när paltkoman slog in så tittade vi på På spåret och musikhjälpen och bara tjötade tills klockan blev mycket.

Även om det blev en väldig kortis i storstan så var det mysigt och trevligt och jag fick min storstadssida lite mättad.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Välkommen tillbaka! Kram

2012-12-15 @ 16:46:01

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0