Lucia movie night

Kom hem för en halvtimme sedan från "Lucia movie night", ska åka igen om en kvart till värnamo och audionomen. Lär vara rätt trött när jag kommer hem vid middag.
 
Lussebio var så mysigt. Jag trodde att de skulle visa lite "b"-filmer, typ den nya Sune-filmen, men så fel jag hade. Det började med "Mammas pojkar", sedan "Jack Reacher" och sist "Silver Linings Playbook", alla filmer som jag verkligen ville se. Både jag och Johannes vart nöjda med filmerna, Sanna not so much - hon somnade på den sista också. Haha. Snälla var de och bjöd först på mellan popcorn och en dricka, sen i första pausen bjöd de på dricka och en kycklingwrap och sist en lussebulle & pepparkaka och kaffe.

Jag är ju ett stort Malmros-fan så jag älskade ju mammas pojkar, satt och skrattade hela filmen. Sanna och Johannes skrattade mest åt mig. Tom Cruise's filmen Jack Reacher var helt klart sevärd, "roligare" än vad jag tänkt mig. Silver Linings, var också jättebra och smårolig. Handlar om en bipolär man (Bradley Cooper) och han var minst sagt bipolär!! Också sevärd, tycker jag men det verkade inte resten av biosalongen som typ gick.
 
Nehepp nu är det dags att hämta mormor för hon ska också till doktorn.
 

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0