Firarhelg!!

Denna helgen har det firats som baraste den. Examenfirande på fredag. Svåger's födelsedagsfirande på lördag. Examensfirande OCH Fidde & Bettan 5-årsfirande idag, söndag.
 
I fredags kom familjen och delar av tjejgänget hit och jag bjöd på smörgårdstårta, (Which I made from scratch!! ;-) bröd, majonnäs & fyllning - You name it!), praliner, marshmallows, bullar och cookies. Fick massa fina blommor, pengar och presenter. Av tjejerna fick jag Efva Attling öronhängen. Av syster, svåger och systerson fick jag bakgrejer, formar, tyllar och spritspenna. Av mamma och pappa fick jag pengar. Av Fidde fick jag blommor.
Så jättekul att de kunde komma, tjejerna var länge sedan vi sågs. Saknade Adisa, Amanda och Emelie också, men vi får fira när vi ses.
 
Får inte glömma att nämna att jag fick en bulle i present av Anna-Maria och Felicia också. Så underbart kul. Jag tjötar ju mycket och gärna om yrrol och för ett tag sedan tittade vi på det underbara klippet när de ska köpa present till sin chef. Då pratar de bl.a. om att ge en bulle. Kul.
 
På fredagen så var det Per's födelsedag och även Fiddes bror Henkes 40-årsdag. Grattis grattis. Så lördagen var det dags att fira Per hemma hos dem. Smörgårdstårta och stim och stoj när Ville träffade och lekte med kusinen Olle.
 
Idag, söndag så har jag och Fidde varit tillsammans i 5år. Grattis till oss. Det firar vi genom att äta ute ikväll och ser en bio. Under dagen så har vi firat min examen igen, med mormor, farmor och farbror hos mamma och pappa. Vi skippade smörgårdstårtan denna gång och mamma gjorde en god gryta. Jag gjorde min och Sanna's specialtårta. Den var god, men sååå mäktig. Fick ännu mer fina blommor, pengar och presentkort på Önska.
 
 
Nu är jag helt slut efter en sån hektisk, stressig och nervös vecka. Nu blir det lite lugnare ett tag förhoppningsvis.
 
 

Den fina bullen! ;-)
(Lite besviken att man inte kan gå in i den och se en teaterföreställning)

 

Räk- och kräftsmörgårdstårta





Efterrättsbordet. Praliner, marshmallows, cookies och bullar.
 




Efva Attling-paketet hade större snörrosett än vad paketet var. Haha.



Massa paket och fina blommor. Me like.
 
 

Ville och hans mormor har kul.



Bettan & Sanna's special. God, men sååå mäktig. (Kom på lite sent att ta kort)


Joannas egna Bettan & Sanna's special. (Kom på lite sent att ta kort)



 

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emelie

Grattis till er på 5-årsdagen! Kram

Svar: Tack tack! Puss&kram. Tråkigt att det är samma dag, tänker på dig idag oxå.
Lisabeth

2012-12-02 @ 18:47:43
Postat av: Papps

Fattar inte att tiden går så fort. De´ä ju bara 5 år (cirka) sedan jag o Monika gifte oss. Grattis!!!

2012-12-02 @ 22:50:48
Postat av: mamms

Då ser jag väldigt gammal ut för att vara ca 35 !!!! Men det var jättegott allt som vi fick att äta! Grattis och tack.

2012-12-03 @ 18:05:49

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0