Mitt i veckan...

Efter önskemål så kommer här en dålig bild på tröjan Fidde överraskade med. Köpa något rosa till mig kan ju aldrig vara fel ;-)

Sen fick jag de tre skorna på andra bilden.


På väg till praktiken idag körde jag på en hare. Aldrig kört på något djur innan. Jag blev så skakig och stirrig. Började gråta och fick stanna till för att samla mig en aning. Så himla skärrad var jag. Tog ett tag innan jag fick ur den där stackars haren ur tankarna idag. Så på vägen hem blev jag påmind igen när jag körde förbi den :-(




Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Men Bettan då, så lät det inte på väg hem från Varberg i somras när jag såg en och ropade Hare. "Det är inget jag väjer för" :) det är aldrig kul att köra på något djur, I know!

Svar: Nej väjer gör jag inte, men chockad blir jag ändå! Det är inte kul att köra på en hare, men hellre det än ett rådjur eller älg =)
Lisabeth

2012-08-29 @ 19:30:08
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: Paps

En erfarenhet rikare. Nyttigt,ja. Kul,nej. Fin tröja förresten:)

2012-08-29 @ 20:29:00

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0