Första praktikdagen - före

Jag gick och la mig vid 20.30 igår och klockan ringde idag vid 04.10. Jag flög upp, jag har sovit sååå gott och känner mig laddad för en dag på praktik i ett bageri, men självklart är jag super duper nervös. Men jag ska väl bara försöka vara mig själv, det har ju funkat förr.


Lite spännande att vara uppe så här tidigt. När jag kom upp så såg jag blåljus-blinkande från vardagsrummet och efter att jag fått på mig mina glasögon kunde jag se att det var brandbil och räddningstjänsten. Undra ja, om det inte har brunnit lite inatt.


Nehepp nu måste jag svepa kaffet och ta på linser sen ska jag traska den korta biten till praktiken, såååå skönt att slippa åka bil!!

Ha en go dag allesammans.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Du har ju praktiserat halva dagen redan;)! Spännande o Gott! Själv är jag uppe med en pigg Ville, jag känner mig dock fortfarande krasslig:((((!

2012-04-23 @ 07:34:04
Postat av: Emilie

Va skönt att du kunde somna i tid sen iaf.

Ser fram emot en spännande berättelse om hur första dagen var :)

2012-04-23 @ 10:08:30

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0