Dag 11 i bageriet

 

Skinka och ostfyllning

 

 

 

Skaldjursfyllning

 

Detta pysslade jag med igår i skolan. Jag var delaktig i allt men gjorde verkligen inte allt själv!! 6st smörgårdstårtor blev det i alla fall, 3 av varje.


Vad har du på ♥ ?
Postat av: Joanna

Jag började undra först, tyckte "bakverket" såg väldigt hafsigt ut och inte alls med din finish, sen såg jag bild två;)! Väldigt fina var dem!

2012-04-05 @ 21:29:02
Postat av: mormor Inga-Lill

Det blir samma kommentar varje gång, jag är så imponerad av din kunnighet

2012-04-06 @ 09:49:38
Postat av: TC

Åå vad hungrig jag blev nu =) Det ser jätte gott ut..

2012-04-08 @ 21:28:55
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0