Andra praktikdagen - före

Jag var duktig och gick och la mig tidigt igår också, vid kl.20 låg jag i sängen, dock fick jag gå upp en sväng för Fidde kom hem efter en golfrunda med brodern sin och ville ju såklart heja på honom eftersom vi setts i liten kortis när han var hemma och bytte om och höll på att skrämma ihjäl mig. Jag var nere i tvättstugan och det är en låååång läskig korridor där det finns en liten "håla" där dörren in till pappas trafikskola är och jag är alltid livrädd att det ska vara någon där. Jag går alltid med mina nycklar som taggar utåt från knogen haha. Jag vet inte varför men jag är i alla fall rädd när jag är nere i källarn. Såklart så tänkte jag inte på detta igår när jag skulle gå upp utan kollade mobilen i hopp om att distrahera mig... vem tror du inte stiger ut framför mig från den där hålan??? Jo Fidde såklart, han skulle ju skrämma mig. Jag trodde mitt hjärta skulle stanna. Okej en liten parantes.


Det kändes som en grymt lång dag igår när man varit vaken sedan kl. 4, jag hann med mycket. Jag ska försöka att inte sova på dagarna tror jag för då kommer jag inte kunna sova på kvällen, det är ju bättre att jag går och lägger mig vid 20-21 istället. Det var lite segare att gå upp idag, men nu har jag bäljat i mig lite kaffe, vitaminer och ätit ett tunnbröd så nu ska det nog bli fart på mig. Spännande, undra vad vi ska hitta på idag. Jag vet att vi ska göra lite sockerfri kakor i alla fall. Efter praktiken slinker jag över till mormor och får köttbullar, kan det bli bättre??

Ha en fin dag.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0