Söndagsmys

Igår hade jag en dålig dag, mådde inte prima och hade ingen ork. Så det blev en dag nedbäddad i soffan med den ena gråtfilmen efter den andra. Då jag och Emelie var på bio i lördags, på "Crazy, stupid, love" så väcktes den vilande kärleken till Ryan Gosling upp igen, haha, och när jag kom hem från bion så gick "Murder by numbers" på tv där han också medverkar och det gjorde bara mer att jag var helt enkelt var tvungen att titta på "The notebook" igår. "The notebook" är en film jag inte kan se för ofta för den gör att man får en känsla som man inte riktigt blir av med, kan inte sätta fingret på vad det är men den är varken bra eller dålig, känslan alltså, filmen är toppen. Så är det i alla fall hos mig. Nu var det väldigt länge sedan jag såg den så jag kom knappt ihåg handlingen, mer än i stora drag så det var väldigt kul att se den igen. Innan jag satte igång DVD så gick "Brokeback mountain" på tv och den är ju också så bra och snyftigt. Efter "The notebook" så satte jag igång ännu en film, "Dear John" sååå nu har jag nog fått gråta av mig lite.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: mamma

Håller tummarna för att det känns bättre idag.

2011-09-26 @ 18:25:13

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0