Robinson - Petra

Är det någon mer än jag och Fidde som tittat på Robinson i veckan? Vi blev helt hooked! Till och med så jag blev ledsen och skärrad när Petra åkte hem. Jag satt och tänkte att det kanske är en släng av gravmigrän, eller tinnitus som kanske kändes extra jobbig utan mat och näring, hon drabbats av. När Paolo sa att hon fått en hjärnblödning så blev jag rätt chockad, shit det är ju allvarligt! Så blir man ju såklart nyfiken hur det gått för henne och hur hon mår nu. Älskar google, bara att skriva in en personsnamn och så poff får man information och hittar också hennes blogg där. Så här kan man med egna ögon läsa hennes egen berättelse. Väldigt intressant tycker jag.

Vad har du på ♥ ?

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0