Kvällsmat

 

Ja, rastlösheten håller i sig så medans Fidde slog ihjäl någon timme med att sova så lagade jag kvällsmat och passade på att fota lite. Jag brukar göra kycklingspett med jättegod marinad på somrarna, och idag var jag väldigt sugen på det. Dock kom jag ju på det ganska sent så marinera var det inte tal om, så jag gjorde som jag bruakr göra när jag kommer på det för sent. Jag slänger ihop det till en gryta istället och den är så sjukt god. M M M! Till det brukar jag annars ha nudelwook men hade inte köpt några wookgrönsaker så det fick bli bara nudlar. Mig spelar det ju ingen roll, jag äter ju inte grönsaker...



Bon appétit!!


För övrigt så dricker jag cola och Fidde rött vin. Ikväll, kära familj, håller jag koll på mitt glas. No way att jag tänker uppleva samma skit igen!

Förklaring till ovan: Bakgrundhistorien - När jag var circus 7-8 år så tog jag miste på cola och rött vin. Jag klunkade i mig rödvin! Sen grät jag, spottade och spydde ett tag efteråt, medans min syster låg dubbelvikt på golvet och skrattade. Sedan dess har det varit som en traumatisk upplevelse, något jag verkligen ogillar. Jag dricker ju inte rödvin efter det kan jag säga.

Sen förra helgen när vi var på femkampen på kräftskiva så gick jag in på toaletten och när jag kom tillbaka så tog jag några klunkar av min cola?!? Samtidigt som jag känner att detta är fel så känner jag tårarna som rinner och Fidde som skrattar... Jag får panik, vet inte vart jag ska spotta ut det. Det finns ju ingen stans att spotta. Så ut kommer allt på min tallrik. Usch och fy det var verkligen nästan ännu värre än när jag var liten eftersom, en liten jävel (läs: min kära sambo ; )), låg bakom hela grejen. Det tog ett ta innan jag återhämtade mig. Tänk er själv att räkna med att dricka cola och få rödvin i munnen. FY!


Nu ska vi titta på en film, Limitless. Har hört att den ska vara bra, vi får se vad vi tycker...

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

Fy fan va elakt, så jävla äckligt det måste ha vart!

2011-09-04 @ 22:17:38
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Lisabeth

JA det var elakt och VIDRIGT!!

2011-09-04 @ 23:04:40
URL: http://lisabeth.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0