Fula grodor...

 

Usch, jag vet inte vad jag ätit eller gjort med mig själv idag, för jävlar vad irriterande ALLT är! Allt och alla irriterar mig. Jag har fått bita mig i tungan flera gånger idag för att inte fula grodor ska hoppa ur munnen eller att jag inte säger något som sårar någon. Har gått runt på jobbet och surat och varit förbannad som bara den. Det var till och med så att hon som jag jobbat i team med frågade vad det var med mig !? Illa. Jag hann att undra och fråga mig själv flera gånger, varför i helsike jag sa att jag skulle jobba. Idiot, åter igen. Allt gick åt pipan och jag orkade bara inte en till dag så jobbet var slitigt. Tänkte att jag skulle bli gladare när jag kom hem, men... det har inte gått över än. Nu är jag istället irriterad på att jag är för trött för att göra något och för rastlös för att inte göra något. Åh vilka problem man har.



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Papps

Hmm... söt groda.

2011-09-03 @ 16:45:37
Postat av: Emilie

Fy va jobbigt! Jag har också sånna dagar. Tur att jag kan gömma mig i diskrummet och slänga och slammra och väsnas hur mycket jag vill då :)

2011-09-04 @ 22:20:05
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0