Fredag

 

En liten stund hinner jag njuta av att det är fredag och helg. Det blir lite godis och tv-tittande innan jag måste gå och lägga mig före halv tio ikväll för att orka upp och jobba kl. 6-14.10 imorgon. Efter en överlag skitvecka på jobbet och ett slitigt 10 timmars pass idag så kan jag inte fatta varför jag sa "JA, med det är klart att jag kan jobba på lördag!" Idiot är vad jag är. Men imorgon kl.15.00 kommer det kännas gott.

 

 


Jag kunde inte skiljas från de fina rosorna som jag köpte förra helgen, så de som inte såg för tråkiga ut fick hoppa i en skål med vatten ett tag till.

Vad har du på ♥ ?
Postat av: Emilie

fint!

2011-09-02 @ 21:26:44
URL: http://lindgatan.bloggplatsen.se

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0