London shopping

Nyss hemkommen från bion, En dag i Jönköping. Jättebra var den. Jag har läst boken och jag tycker faktiskt att de gjort en bra film av boken, helt klart sevärd!

Nu tänkte jag visa upp det jag shoppade i London, om det är någon som är intresserad. Sen ska jag hoppa i pyjamasen som är på bild lite längre ner och burra ner mig i soffan och titta klart på Allt för min syster.

 

 

 

 



Myspyjamas

 

 

Fina håraccessoarer som jag säkert aldrig kommer att använda, men men.

 

 



Det blev två juldekorationer köpta på Harrods.
Den övre till granen och den undre vet jag inte riktigt vart jag ska ha ännu.

 

 



Vad har du på ♥ ?
Postat av: Em

Gillar väskan och fjädrarna!

2011-10-23 @ 09:46:37
Postat av: mormor Inga-Lill

Vilken snygg väska, jag är riktigt avundsjuk, alla dom amdra grejerna var ju också snygga, men, jag och väskor.

2011-10-23 @ 10:32:08
Postat av: therese

Sv: Nej, men uscha ;) Haha!



Vad fina grejer du fick med dig hem!

2011-10-23 @ 12:18:57
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilken mysig pyjamas! Synd att den inte var köpt i Sverige :D

2011-10-27 @ 00:40:37
URL: http://infieldsofgold.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0