Rastlös

Är för trött för att gå och lägga mig så jag sitter här vid datorn och kikar runt om och om igen. Tittar på lite youtub-klipp och serier och lyssnar på utdrag från morgonpasset från veckan. Denna veckan har varit extra roligt tycker jag, jag har gått runt och asgarvat på jobbet. Älskar hur det allt som oftast spårar ur och freestylas hej vilt. Skönt program i torsdags när Anders Jansson var där, den ljushårige mannen från Hipp Hipp!. Har lyssnat flera gånger på när han och Kodjo pratar om bra låtar att ha på när man besöker toaletten. Lika kul varje gång jag lyssnat. Det var helt underbart idag också när Kodjo berättade om hans och Hannas tågresa igår. En kort sammanfattning kan du höra här.



Har ni inte att lyssna på, på morgonarna så är ett tips att slå på P3 mellan 06.30 - 10.00. De vann ju inte Stora Radiopriset - årets morgonprogram 2011 för intet liksom! =)

Vad har du på ♥ ?
Postat av: therese

sv: Oj! tänk om man lyckades med det, slapp man köpa nya hela tiden

2011-10-29 @ 21:08:54
URL: http://tinythess.blogg.se/

Vad har du på ♥ ?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0